De manier van werken bij Flyer-Bestellen is helder en duidelijk. Hieronder vind u in een kort overzicht de volgorde van stappen die wij ondernemen zodra we uw opdracht hebben ontvangen. Doorgaans leveren wij ons complete product bij u af binnen enkele werkdagen zodat u altijd snel over het door u bestelde ontwerp kunt beschikken. Mocht de levertijd door onverhoopt toch langer op zich laten wachten door b.v. vakanties dan houden wij u hiervan op de hoogte.
Let op, bij nieuwe relaties werken wij alleen met betaling vooraf. Er is om verschillende redenen
gebleken dat dit voor ons het beste is.
Dit is niet vreemd, betaald u immers niet bij bijna alle
webshops waar u iets besteld vooraf? Langdurige relaties kunnen wij na afspraak achteraf factureren
op maandelijkse basis.
U doet een bestelling via het bestelformulier.
Wij mailen u direct een ontvangstbevestiging van uw opdracht.
Als er nog onduidelijkheden zijn zullen wij deze aan u voorleggen.
Zodra wij een eerste opzet klaar hebben sturen wij u die toe.
Wij voeren de door u gewenste wijzigingen door en overleggen opnieuw.
Bovenstaande stappen herhalen wij totdat u tevreden bent over ons product.
U kunt kiezen voor betaling vooraf via iDEAL of betaling via overschrijving. Als u kiest
voor betaling via overschrijving zullen wij pas met uw opdracht starten als de betaling is ontvangen.